بخند 4
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بخند 4
نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393
بازدید : 84
نویسنده : حسین و محمدکاظم

خوبیه اول مهر اینه که اکثر دخترا میدونن چی باید بپوشن ! :D

.

گرانشی که هفته اول مهر من به بالشم دارم ، قطبهای غیرهمنام آهنربا

به هم ندارن ! :|

.

من حاضرم آمونیاک خالص تنفس کنم ولی :

بوی ماه مهر به مشامم نرسه . . . !

.

دقت کردین آدم توی تابستون هی دلش واسه مدرسه تنگ میشه ولی

همین که روز

اول تا پاشو توی مدرسه میزاره حسرت تابستونو میخوره ؟

 

 

 

..

..

..

اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بیدار شدی و دیدی همه چیز خیلی خوبه، نه غمی

هست نه دردی ... روحت شاد و یادت گرامی!!!!!



 

 



وجدان


بازدارنده گناه نیست ؛ کوفت کننده گناه است!!!



 

 


این ایزیلایف باید یه پوشک بزنه واسه نسل جوون که هی از پای اینترنت پا نشن برن

دستشویی . . .

 

 

 

 

تو این دوره زمونه

باید به بعضی از پسرا گفت :

 

خدایی دمت گرم که هنوز دست به ابروهات نزدی!!

 

 

 

 

 

وقتی پشت آیفون میپرسی کیه؟

95%

میگن باز کن

5%

بقیه هم هم میگن منم:|

 

خو عزیز من به سؤال دقت کن بعد جواب بده :/

 

 

 

 

 

 

 

یه نکته جالب

تا حالا دقت کرده بودید که

کلمه ی زندگی با زن شروع میشه

 و کلمه ی مردن با مرد

دخدرا دست ؛جیغ ؛هورا

 

 

 

..

..

..

امروز صبح که از خواب بیدار شدم اولین سوالی که برام پیش اومد این بود

که من کجام !؟

یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده :))


بالاتر از سرعت نور میدونی چیه ؟

سرعت جمع و جور کردن خونه در مواجهه با مهمان سرزده جوک های باحال و خنده دار




سیب تا حالا 3تا کار مهم کرده!!

اول حوا رو گول زد،

بعد نیوتن رو از خواب بیدار کرد،

و در آخر نظر آقای استیو جابز - رئیس کمپانیAppLe - رو به خودش جلب کرد

 

 

داشتن یه دوست خوشتیپ و باحال باعث افتخاره …

خوشحالم که باعث افتخارتونم ! :oops:

 

 

این خارجی ها با ابداع کلمه lol به جای loud out laugh

مثلا خواستن بگن ما خیلی مبتکریم !

اما قهرمانان ایران زمین با ابداع

خخخخخخ به جای ( خیلی خوبه خدایی خیلی خندیدیم خیر ببینی!! )

نقشه دشمنان رو نقش بر آب کردند !

 

 

شامپو خریدم روش نوشته:

این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!

من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم،خدا خیرشون بده آگاهم کردن!!!!!!@ـ@

 

 

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم! :x

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی! :D

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی!:(

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی! :|
… وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی!:|

آخه موجود اینقدر سنگ صبور؟ اینقدر محترم؟ اینقدر با حوصله ؟

اینقدر با شخصیت ؟

 

 

لیوان آب ماله قدیما بود !

 

 

تو این دوره زمونه باید بگید : موس دستته بزار زمین بیا کار مهم دارم.

 

 

ﻋﺒﺎﺭﺕ " اصن ﺩﻟﻢ ﺧﻮﺍﺳﺖ " ﭼﯿﺴﺖ؟ ﻗﻄﻌﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻪ

در آن گند زدید!

 

 

خواهرزاده‌ام وقتی میگه این چیه!؟ یعنی اون چیز پنج دقیقه دیگه بیشتر تا پایان

عمرش نمونده!

 

تو تلویزیون تبلیغ میکنه به تعداد ساعت های عمرتان از تبرک اسکناس 1000ریالی

جایزه بگیرید من

موندم اگه یه روزی جنتی

برنده شه تبرک میخواد چه خاکی تو سرش بریزه!!!!؟؟

 

 

روز انتقام نزدیکه . . .

یه روز میاد که یخچال میاد در اتاقمونو هی باز میکنه ، هی میبنده . . .

بعلههه.

 

 

 

دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند،

به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره…

لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید.

 


دقت کردین:

پســرا ۱۰ دقیقه حاضر میشن، ۴ساعت میرن بیرون ..!

دختـــرا ۴ ساعت حاضر میشن، ۱۰ دقیقه میرن بیرون.

 

 

 

داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی! :|

..

..

..

 

 

 

دخـتــــــر گـلـــــــم چیـست ؟!
 

واژه ای است که مادران از آن برای بهره کشی از فرزندان خود در

انجام کارهایی از

قبیل جارو برقی کشیدن استفاده میکنند!
 


 
هیچوقت حرفایی رو که مردم موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !!
 

 
تنها روزی که یه زن خوشحال از خواب پامیشه روزه عروسیشه


چون دقیقا میدونه چه لباسی باید بپوشه!!


 

من اصلا به آنتی ویروس اعتقاد ندارم



چون ویروسای لپ تاپم بر اثر کهولت سن از بین میرن!


 

 



هر وقت تو دعوا عصبانی شدی یه نفس عمیق بکش و چند ثانیه صبر کن
.
.
.
.شاید فحش های بهتری به ذهنت برسه!!

 ..

..

..

مسلمانان!!

درهای رحمت در حال بسته شدن است. لای در نمانید!!

 

آدم باس یه رفیق داشته باشه ، شبای امتحان بزنگه بهش بگه :

چند صفحه خوندی؟

اونم بگه :چیووووو؟؟؟؟

تا یه کم دلش گرم شه!

یه سوال ذهنم درگیر کرده

اونایی که روزه سکوت می خوان بگیرن

سحر بیدار می شن سر و صدا می کنن ؟

 

 

بعضیام اینقد خودشونو میگیرن انگار منن ! والا . . .

خیلی مزخرفن !

 

 

کی اشکاتو پاک می کنه شبا که غصه داری؟؟!

.

.

.

.

.

.محمدجواد!!

 

 

میدونین چرا هویج نارنجیه؟؟

.

.

.

چون بهش میاد.میدونین چرا خیار سبزه؟؟؟

.

.

.

چون نارنجی بهش نمیاد.بی مزه هم خودتی!!!

 

 

 

..

..

.

تموم شد

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: